منطقه سیده آنتالیا
نوشته شده توسط : elham

منطقه سیده آنتالیا

شهر سیده از جاده آنتالیا شصت و هشت کیلومتر به سمت آلانیا فاصله دارد. این جزیره باستانی با سواحل زیبای مدیترانه بهترین منطقه گردشگری تورآنتالیا به شمار می آید و دارای هتل های ساحلی فراوانی می باشد.

ساحل سیده یکی از مهم ترین سواحل آنتالیا می باشد. این ساحل زیبا با پلاژهای تمیز ، امکانات تفریحی متعددی در اختیار گردشگران تورآنتالیا قرار می دهد .

یکی از شناخته شده ترین مناطق گردشگری آنتالیا سیده می باشد که از تفریحات تور آنتالیا 94 به حساب می آید. این منطقه بندری ، در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز  محسوب گردیده ، و در معنای لغوی به معنای درخت انار است. امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی ، ساحل ماسه ای ، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت  رفاه گردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد به  یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است.

تعداد بسیار زیادی از مغازه ، کافه  و رستوران ، که همگی دارای  چشم انداز بی نظیری از دریا  می باشد  زیبائی منطقه گردشگری سیده آنتالیا را دو چندان کرده است.مغازه هایی که در اطراف خیابان های پارک مغازه هایی قرار گرفته اند که با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان و گردشگران تور آنتالیا 94 ارائه می کند. تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای  زیبا ،در این منطقه از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها  به شمار می رود. از مناطق تاریخی دیگر این منطقه آنتالیا می توان به بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد اشاره کرد و گردشگران تور آنتالیا عید 94 می توانند از آن ها دیدن نمایند.

 منطقه سیده آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: منطقه سیده آنتالیا, اماکن تفریحی آنتالیا, معرفی آنتالیا, درباره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: